December 04, 2007

Dari sebuah cerita...




Dari Salina ke Langit Petang...
Saya berkesempatan mendapatkan karya Pak Samad ini melalui mphonline.com,sewaktu menghabiskan baki waktu rehat di tempat kerja dan ketika saya masih lagi tercari-cari karya emas dari Pak Samad,Salina(sebetulnya Salina pernah saya baca dan memiliki naskahnya,tapi tercicir sewaktu berpindah rumah).
Untuk sekian kalinya,saya yakin buku ini akan terus menempatkan diri saya dalam satu tempoh waktu yang panjang untuk menghabiskan bacaan.Kesibukan dan kesempitan ruang bebas semakin menghimpit dan saya harus menjadualkan semula waktu senggang.Saya perlu menjarakkan waktu untuk melayan keletah Syaamil dan menjamu jiwa saya dengan bacaan.

Apapun,putaran 24 jam sentiasa mencukupi,cuma manusia sekerdil saya ini,jarang benar meresapi nikmatNya....








No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...