June 11, 2007

Udang,Kg Kuantan






















Tarikh : 09&10 June 2007

Tempat : Kg Kuantan,Kuala Selangor(kg isteri)

Catatan : Bila sebut memancing,perkara pertama yang singgah kat gedung fikir aku,BOSAN.Memang istilah memancing tak pernah aku minat,takde langsung minat terhadap memancing ni.
Selalunya kalau ada balik kg,udang-udang yang saiz XXL akan terhidang,aku rembat jer masuk mulut tanpa susah-susah nak tanya macam mana dapat udang ni,walaupun aku tau abang&adik ipar aku semuanya hantu memancing.
Tapi kali ni,bila aku balik kg , macam ada tarikan pula dari sungai tu(sungai ni letaknya betul-betul belakang rumah mentua aku,kira-kira 100 meter jer).Ajakan dari abang ipar aku(tekong aktiviti mancing udang) untuk turun memancing kali ni tidak di tolak.
Kali pertama turun,bila terhenjut henjut kail di rentap udang,aku terpaku,ada kepuasan yang tak mampu nak disampaikan,hanya mereka yang pernah mengalaminya akan faham.
Bertambah menarik,bila yang di tarik naik itu udang yang saiz XXL...jom layannnn...


**Bagi mereka yang berminat nak merasai pengalaman memancing udang saiz XXL ni,bole hubungi Enc.Samsul di talian 017-6078 249,dia ada sediakan pakej-pakej menarik untuk aktiviti memancing udang di Kg.Kuantan,Kuala Selangor(ini bukan promosi yerr..)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...