February 03, 2011

34

3 Februari
Untuk kali yang ke 34 dalam hidup seorang lelaki, tarikh ini selalu merangsangkan degupan jantung yang sedikit pantas.
Untuk setiap tahun juga, saya belajar mengenal resam dan langgam kehidupan yang selalu sahaja menguntumkan damai, kadang mengajar erti jujur dan taat setia dan sering juga merembeskan curiga.
Saya mahu terus menikmati kehidupan ini dengan seenaknya, mahu merasa dan menyentuh setiap segi perilaku yang teroleng resah,tersua duka dan berdekah tawa.
Saya juga bukan mahu menyukat setiap kebaikan atau mahu menangguk setiap keburukan cuma saya mahu ketenangan bertemankan irama terindah dalam usia yang semakin bertambah.Dalam suram malam dan sepi pagi iktibar dari sejarah akan saya cermati....
Saya mahu meninggalkan gugusan kasih yang tiada noktah untuk dia dan mereka......

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...