June 21, 2011

Pena Dan Kertas

Pada siapa mahu di layarkan rasa ini jika tidak pada bait-bait ayat yang di susun dan di zahirkan. Perasaan ini sering tingkah bertingkah, mengalun, mengapung dan terzahir pada ruang khayal sendiri.
Yang tersedar, akan segera memahami, yang tertanya sering memanipulasi dan yang tahu segala yang tersirat, cuma aku.
Hanya aku. Hanya aku yang mengerti siapa aku. Aku zahirkan segala perasaan pada ruang khayal yang berbicara sendiri ini kerana aku percaya,yang mengerti apa ku mahu hanyalah aku.
Syukurlah, kerana aku masih mampu menulis walaupun yang mengerti cuma aku. Berilah aku pena dan kertas, akan ku catatkan segala rasa yang ada.....Barangkali benar katamu, "masing-masing tahu apa masing-masing rasa..."

1 comment:

Anonymous said...

nice...sy suka baca yg ni :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...