February 27, 2010

Lawak ke?

"Nak gelak pecah perut, guling-guling sampai tersemput, tengok rancangan Raja Lawak ler ". Kiriman SMS dari Man Terengganu kepada saya ketika minggu pertama rancangan realiti Raja Lawak musim ke 4 di Astro Prima. Kebetulan agaknya, saya masih lagi menyimpan sms tersebut walaupun rancangan Raja Lawak sudah makin hampir ke penghujung.
" Anak aku kata juri yang rambut serabai dengan balung ayam tu kurang ajar le Man", jawab saya ketika para pelawak tersengeh di puji di kutuk oleh barisan juri pada minggu ke 8.
Selang dua minit selepas itu, Man kembali menjawab SMS dari saya.
" Aku *ndwy dari Dengkil, tak tengok pun.Apasal Syaamil cakap macam tu?"
Saya tidak menjawab sehingga kini soalan dari Man. Kebimbangan saya terhadap pengaruh selebriti/artis kepada pembangunan minda anak saya mula berlegar. Merungkai persoalan ini, anda boleh menonton kembali rancangan Raja Lawak musim ke 4, minggu ke 8  yang sering di ulang tayang di Astro Prima.Anda tengok, anda nilai.
Peserta memang lawak.
Juri?
Ada akal, fikir sendiri.

Nota :
*ndwy = On the way

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...